Warm, warmer,HOT, - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu Warm, warmer,HOT, - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu

Warm, warmer,HOT,

Door: Nadien en Ilvo

Blijf op de hoogte en volg Nadien en Ilvo

31 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo Iedereen,

Hier in suriname word het steeds warmer en warmer. Mijn huidskleurtje word nu ook minder wit haha.
Ons weekend was weer erg leuk. Vrijdag avond naar een kroegje genaamd la caf. Erg gezellig altijd alle nederlanders komen daar eigenlijk wel heen. En je bent dan ook altijd laat thuis met de benodigde drank op (naja vooral ilvo ik drink niet zoveel haha).
Zaterdag zijn we naar een recreatieoord geweest genaamd colakreek. Word zo genoemd omdat het water een cola kleur heeft. Ilvo heeft daar lekker gezwommen en gevolleybalt met de zoons van onze huisbaas we waren met zijn familie mee.
Hun namen echt kilo's eten mee erg leuk. Wij mocht er ook van mee genieten. Ik heb die dag lekker in een hangmat liggen lezen. En daarna nog gebadmintond, haha mijn eerste fanatieke ervaring hier. Haha
toen we eenmaal terug waren zouden we nog uitgaan. Maar helaas waren we te moe, want we sliepen als een blok en werden te laat wakker om nog te kunnen gaan(blunder).

Vandaag onze eerste stage dag weer. Ilvo had er wel zin in. Ik niet echt, want het is ontzettend rustig, mijn billen hebben het druk gehad vandaag... Ik ben wel blij als deze laatste stage dagen voorbij zijn. Ilvo leeft ook wel naar onze laatste week toe. Lekker uitrusten en op trip gaan. Daar hebben we erg veel zin in.

Nou dit was het wel weer even.tot gauw....
We missen jullie nog steeds!!
Kuzzies en knuffels Nadien en Ilvo....

• 01 April 2008 - 05:44

Gerrie:

geniet nog even van de lekkere warmte hier is het fris.

Groet Gerrie

• 01 April 2008 - 08:14

Soesa:

hello familie

even een berichtje vanuit ziek zwolle, lig al vanaf zaterdag ziek op de bank. voor ivo is het lekker rustig geweest want was ook nog mijn stem kwijt! voor mij een minder weekend dus!
    hoe lang moeten jullie nu nog stage lopen dan?

nou ik ga weer een tukkie doen,
    love you
    xxx
    je kleine zusje

• 01 April 2008 - 11:41

Ingrid Van Zuilekom:

Dag Nadien en Ilvo, eindelijk even een reactie van mij, dat zat al vaker in de pen maar lukte niet. Blij om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben en al veel spannende avonturen hebben beleefd. Geniet nog maar even van de en warmte, de lente is nog lang niet in aantocht. Hoop dat jullie nog kunnen genieten van een ontspannende stage, dan kunnen wij ons voorbereiden op jullie terugkomst,
    dag hoor! Ingrid van Zuilekom

• 01 April 2008 - 13:05

Maarten:

hoi nadien & ilvo

zondag je ouders en broertje en zusjes gezien , dus toen dacht ik laat ik maar eens even kijken waar je zit. Robert heeft wel een paar keer je site laten zien maar een reactie geven kwam er niet van. er is bij ons al veel veranderd (sofie gaat de bediening in) maar dat zul je wel zien als je weer in nederland bent.

Nog veel plezier daar maak er nog wat leuks van

• 01 April 2008 - 16:43

Bert En Attie:

hey lieve kinders
    vandaag 1 april, kikker in je bil. worden er bij jullie ook zulke leuke grapjes gemaakt? Lachen he.
    jullie verhaalltje klinkt als veel zuipen en luieren de afgelopen week. echt vakantie dus, en ik maar denken dat jullie er zijn voor stage en om te leren jaja
    nou geniet maar lekker maar doe nog wel even je best he
    hier alles ok alleen anneloes, marijn en kees zijn ziek geweest maar aan de beterende hand. verder geen nieuws, leuk weer even een berichtje en wat fotos te hebben gelezen. Hoop jullie snel weer te zien in een lekker bruin huidje.heel veel leifs uit jullie vader- en moederland.xxxxxxxxxx

• 02 April 2008 - 14:14

Joyce En Arnoud:

Hey Nadien en Ilvo!!

Leuk om te horen dat jullie het zo goed hebben!! Het zit er al weer bijna op voor jullie echt snel gegaan of niet!? Als jullie terug zijn zijn jullie iniedergeval een hele ervaring rijker!
    Heb je toch mooi samen meegemaakt.

Nou heeeeeeel veel plezier nog de laatste weekjes!

En Nadien ik hoop dat je het weer wat drukker krijgt, straks zijn je billen nog overbelast!

Liefs

• 04 April 2008 - 08:35

Lotte:

Heej Nadien en Ilvo,

Het klinkt leuk allemaal, jullie verhalen! En lekker een weekje vrij is natuurlijk nooit verkeerd..
    Suc6 met jullie laatste stage dagen! en alvast veel plezier voor jullie laatste week! ben benieuwd hoe jullie het vinden!

En Ilvo, tot over een paar weken!

groetjes Lotte

• 04 April 2008 - 15:09

Sas:

Hey nadien en ilvo,
    Zie dat jullie het erg naar jullie zin hebben..
    Nog een paar daagjes stage lopen en dan nog lekker even genieten. En natuurlijk nog lekker bruin worden, want daar is het door de stage vast nog niet heel erg van gekomen..
    Wat een leuke foto's, was er een kermis?
    Nadien,
    Ik heb je een mailtje gestuurd over afscheid van Krys, lees maar even..
    Heel veel plezier nog, ook als jullie door Suriname gaan trekken..
    Ohja, bijna vergeten, maar heel erg bedankt voor het kaartje!!
    Geniet er nog maar even van, want jullie avontuur is zo weer voorbij..
    kus

• 04 April 2008 - 19:36

Deb:

haaay nadien en ilvo..
    leuk om alle foto`s te zien! maar kan niet wachten tot jullie terug zijn..hihi. stelletje niggers ;)
    hier ist slecht weer maar d`r zijn veel leuke dingen gebeurd.. ben met marloes naar het concert van anouk geweest.. ben op vakantie geweest en binnenkort het etentje vn kris! Jammer dat je er niet bij kunt zijn.. je kaartje is goed aan gekomen :) leuk, dankje! nou we mailen wel weer en spreken snel af als je terug bent..
    kussie

• 09 April 2008 - 09:49

Ellen:

Hee nadien en ilvo,
    hebben jullie je eindbeoordeling al gehad. ik wel heb een 7 en ben er ontzettend blij mee. wanneer komen jullie terug naar nederland. mis de kletspraatjes. haha... veel plezier daar nog.
    liefs ellen

Nadien en Ilvo

Wij doen allebei de opleiding verpleegkundige en gaan nu voor 3 maanden naar suriname in een ziekenhuis stage lopen. Het Slands ziekenhuis in Paramaribo. Wij zitten daar in een guesthouse waar veel van dit soort studenten komen te wonen. We hebben een tweepersoons kamer met uiteraard een twee persoon bed. Ik (nadien) kom als het goed is op de gynocologie afdeling stage te lopen en Ilvo op de interne geneeskunde.Dit waren ook onze voorkeuren. De reis is tien uur vliegen en we vertrekken ZA 2 februari om 12.05 en komen daar om 17.35.Er is tijds verschil ik dacht zon 4 a 6 uur( weet het niet zeker. De rest volgt snel als wij zijn aangekomen in Paramaribo

Actief sinds 28 Jan. 2008