Leuk Nieuws - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu Leuk Nieuws - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu

Leuk Nieuws

Door: Nadien en Ilvo

Blijf op de hoogte en volg Nadien en Ilvo

19 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Heey heey

Leuk nieuws Ilvo staat morgen de heledag op O.K., en ik donderdag leuk leuk leuk. heb er helemaal zin in.
Ik heb trouwens vandaag de kinder afdeling gezien en die is hier vrij modern voor dit land erg indrukwekkend.
tot snel weer.....

Kuzzies aan iedereen.

  • 20 Februari 2008 - 13:41

    Lotte:

    Heej Nadien en Ilvo

    wat leuk om de verhalen te lezen. En fijn om te horen dat jullie het zo leuk vinden daar!
    Ilvo, zo te zien op de foto heb je het wel goed staan met de verpleegkundigen daar :P en wat leuk dat jullie naar de ok mogen!

    veel plezier en suc6 nog daar!

    Liefs Lotte (klasgenootje van ilvo)

  • 21 Februari 2008 - 14:42

    Maddie:

    heehee:)
    wat leuk al die foto's:) en al die verhalen is ook leuk om te volgen..
    ik wou dat ik daar zat pff echt super!!
    heel veel plz en succes nog samen=)

    liefs Madelonetje..

    ps: ik mis dokter phill wel hoor:P whahaha

  • 21 Februari 2008 - 14:46

    Ruth:

    Hallo daar in suriname!!
    leuk man..al die foto's..
    lijk me echt heeeeel erg leuk en interessant daar!!
    Hebben jullie het naar jullie zin??

    En Ilvo..mis je de achterhoekers niet??:P haha..ons accent..

    Heel veel plezier nog daar in suriname..
    en succes met het uitzoeken van jullie tripje!

    Leuk zo'n site..zo blijven wij ook op de hoogte:P;)

    Veeeeel plezier!!

    Groetjes Ruth (klasgenootje Ilvo)

  • 21 Februari 2008 - 18:40

    Marijn & Daim:

    Hey lieve mensjes

    Ga even mn vreugde met jullie delen want ik heb een 8.2 voor mn wiskunde toets :)
    Verder gaat alles zn gangetje hier, bijna een weekje vakantie. Moet ook wel zeggen dat ik dr aan toe ben, beetje moe van al te werken en leren.
    Morgen gaan daim en ik even lunchen met Kim, die hebben we ook al een tijd niet gezien dus maar eens ff horen hoe t met dat deel van de familie gaat!
    Laat ons snel weer de spannende O.K verhalen horen, ben erg benieuwd!

    LUV YA X

  • 21 Februari 2008 - 20:55

    Pa Uiterweerd:

    He luitjes hoe gaat het, lang niet gesproken maar zo ik hoor gaat het prima met jullie dat is heel mooi.
    Het is een hele mooie ervaring die niemand meer van je afneemt, en je ook een andere kant van het leven laat zien.
    Ga zo door , en niet te veel relaxen Ilvo ander fiets ik je alweer eruit en moet je weer weken hard trainen om dez oude man bij te houden.

    Groeten en tot gauw.

    XXX Gerard

  • 23 Februari 2008 - 12:50

    Gerdien:

    heyyy Ilvo en Nadien
    ik zag en las via via dat jullie er al zitten? en bevalt het almeal een beetje? spannie zeg hele onderneming ofniet dan?
    leuk om te kijken en te lezen waar jullie zitten..
    maar sanne en ik moeten de toets weer inhalen dus van 406 dus ik d8 maby zien we jullie of Jou dan ilvo weer gezellie op school ma helaas dat denk ik dan ny..
    nou s6 en veel plezier in ieder geval
    Groetjes Gerdien...

  • 23 Februari 2008 - 20:57

    Debby:

    haaaai niggers ;)
    houden jullie het nog vol met elkaar?? whaha.. bevalt het nog goed? het is hier nu zaterdag avond 22.00 en ik verveel me rot.. whaha dacht laat ik eens vertellen wat ik doe ;)
    hoelang blijven jullie nog weg :(
    gr. debs

  • 23 Februari 2008 - 23:10

    Attie En Bert:

    het is nu zaterdag en we zijn naar de verjaardag van hans en henny geweest. we kwamen thuis en ik dacht: misschien is suriname op de comp. maar helaas, niemand online. nou alles is hier ok, en ik hoop bij jullie idem dito met een *. tot gauw en weer veel liefs uit jullie vader- en moederland.


  • 25 Februari 2008 - 18:29

    Sas:

    Heyhey,
    Zie dat het erg goed gaat daar...
    Mooi!
    Op de OK leuk joh..
    Houden jullie het warme weer nog vol, of al verlangen naar regen? ;)
    Heel veel plezier nog!
    kus

  • 01 Maart 2008 - 08:23

    Ellen:

    hee Nadien en ilvo
    super dat het zo goed gaat daar ook lekker genieten, wat een lieve baby's
    leuke fotos en het is leuk jullie verhalen te lezen.
    doe het rustig aan en maak er iets leuks van
    liefs ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadien en Ilvo

Wij doen allebei de opleiding verpleegkundige en gaan nu voor 3 maanden naar suriname in een ziekenhuis stage lopen. Het Slands ziekenhuis in Paramaribo. Wij zitten daar in een guesthouse waar veel van dit soort studenten komen te wonen. We hebben een tweepersoons kamer met uiteraard een twee persoon bed. Ik (nadien) kom als het goed is op de gynocologie afdeling stage te lopen en Ilvo op de interne geneeskunde.Dit waren ook onze voorkeuren. De reis is tien uur vliegen en we vertrekken ZA 2 februari om 12.05 en komen daar om 17.35.Er is tijds verschil ik dacht zon 4 a 6 uur( weet het niet zeker. De rest volgt snel als wij zijn aangekomen in Paramaribo

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 27170

Voorgaande reizen:

02 Februari 2008 - 02 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: