Rustige daagjes.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu Rustige daagjes.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu

Rustige daagjes....

Door: Nadien

Blijf op de hoogte en volg Nadien en Ilvo

07 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Heey Heey,

Zo weer een dagje verder meer als 2 uur letterlijk stilgezeten (kan echt niet anders maar super vervelend kan helemaal niet stil zitten haha). Dit was voor mij (nadien) een zeer rustig dagje beetje mensen verzorgd, infuus gewisseld, bloeddruk meten, want de eerste jaars mogen daar alleen maar temperaturen en dat laat ik uiteraard aan hun over( kwik thermometers);)Ilvo heeft wel een druk dagje gehad bij hem liggen ook veel meer patienten. Hij leert heel veel van de arsten daar die je bij mij bijna niet ziet. Ilvo doet eiggenlijk hetzelfde als ik op een dag alleen zijn er veel meer dingen die gedaan moeten worden.
De regen begint een beetje weg te trekken en de zon komt door:).

We hebben nu lekker weekend en gaan morgen een fiets huren voor het weekend. We gaan ook nog zwemmen en zaterdag pannenkoeken bakken.
Onze kamer word iedere doordeweekse dag schoongemaakt ideaal hahaha.

Foto's zullen we proberen dit weekend erop te zetten van het huisje.

Tot snel iedereen
Groetjes en heel veel liefs,
Nadien en Ilvo

  • 08 Februari 2008 - 12:42

    Marijn & Daim:

    Das ook niet wat, dat stil zitten en maar wachten, hopen dat het snel druk wordt!
    Daim had het vandaag in de klas over het missen van personen... volgens mij begint hij te beseffen dat jullie weg zijn want hij zei dat hij ilvo mist, tja en opa natuurlijk, haha
    Lekker man weekend geniet ervan, die van mij is ook net ingegaan :D
    Verder eigenlijk geen nieuwtjes, morgen, zaterdag, gaan we naar zwolle ff kieken hoe het daar is!
    Bij ons is de regen trouwens helemaal weg en t zonnetje schijnt heerlijk, lijkt wel lente hier :D

    (k) luv ya

  • 08 Februari 2008 - 13:05

    Shana:

    hoy hone ponne alles kits met mij een stuk beter maar ik moet veel eten maar ik heb niet altijd trek in iets maar ik drink wel weer een beetje goed dat is het goeie daar wan en hier is het een mooi weer zeg maar bij julie vooral ik misss jullie zo erg hoor? valt niet mee zonder groote zusie met ik heb vacjt weer in mij eigen teretorieém geslapen dun niet in de jouwe
    maar ik ga stope met schrijven hoor anders krrijg ik pijne vingers

  • 08 Februari 2008 - 14:43

    Soesa:

    heyhey,
    lijkt me niks dat stilzitten! gelukkig heb je nu weekend en kan je je sportei kwijt in het zwembad door baantjes te trekken en op de fiets te racen!! haha

    heb gelukkig ook heerlijk weekend, marijn en daim komen bij ons en gaan met dit mooie weer denk ik lekker in het park relaxen!!

    fijn weekend dan en laat snel wat horen!
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadien en Ilvo

Wij doen allebei de opleiding verpleegkundige en gaan nu voor 3 maanden naar suriname in een ziekenhuis stage lopen. Het Slands ziekenhuis in Paramaribo. Wij zitten daar in een guesthouse waar veel van dit soort studenten komen te wonen. We hebben een tweepersoons kamer met uiteraard een twee persoon bed. Ik (nadien) kom als het goed is op de gynocologie afdeling stage te lopen en Ilvo op de interne geneeskunde.Dit waren ook onze voorkeuren. De reis is tien uur vliegen en we vertrekken ZA 2 februari om 12.05 en komen daar om 17.35.Er is tijds verschil ik dacht zon 4 a 6 uur( weet het niet zeker. De rest volgt snel als wij zijn aangekomen in Paramaribo

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 27174

Voorgaande reizen:

02 Februari 2008 - 02 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: