Ons hutje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu Ons hutje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu

Ons hutje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nadien en Ilvo

08 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo Hallo,

Hier dan wat foto's van ons hutje, en ook een foto van mijn vochtvast houdende enkel met mooie muggenbultje en die doen echt pijn.:(

Vandaag zijn we even de stad in geweest en lekker uiteten gegaan bij en nederlands tentje zusenzo erruggg lekker.
Vandaag is het echt super lekker weer een heerlijk zonnetje.

Vanavond gaan we naar een feestje met allemaal nederlandse studenten en we hebben een fiets gekocht voor 30,- euro geen geld hehe).
Dat was het weer even kijk gauw naar de foto's..........
tot snel

kuzzies nadien en ilvo

• 08 Februari 2008 - 19:19

Marijn & Daim:

Wat leuk om te zien hoe jullie zitten!

Dien wat is er met je enkel gebeurt? Lek geprikt?

• 08 Februari 2008 - 19:54

Marijn & Daim :

Oja op hyves kun je het eerste resultaat van mn foto's zien dr volgt nog meer

kussies

• 10 Februari 2008 - 16:13

Bert En Attie:

leuk hutje hebben jullie. zit het weekend erop en hoe was dat. al een beetje meer van de omgeving verkend zeker.
    Wij hebben zaterdagmiddag gegolfd (erg mooi weer) en zijn naar defilm The kite runner geweest. Indrukwekkende film! vooral na het boek. echt de moeite waard.
    Vanochtend afgeslagen en ik attie, heb de blaren op de duim! au. Vanmiddag naar oma diseraad geweest. Dik in orde. Nou hoop weer gauw op een berichtje. diikke kusssen vanuit een mooiweervader-en moederland

• 10 Februari 2008 - 17:57

Shana :

hey dien alles goeg ben je lek geprikt dat is niet zo fijn he dat is nou jeuke he maar kom je onlio

• 10 Februari 2008 - 17:58

Shana:

hey kom fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff onlio

• 11 Februari 2008 - 17:42

Shana:

hey susie alles goed daar zo
    ik hoop van wel ?
    maar je bent eigenlijk helemaal niet meer online dus weten we niet hoe het gaat met jou en ilvo dus kom online oke doei xxxxxxxxxxx

• 11 Februari 2008 - 19:44

Anneloes:

hey familie!
    fijn om jullie even gesproken te hebben afgelopen vrijdag! goed om te horen dat jullie het zo goed hebben.
    huisje ziet er erg leuk uit, alleen jammer van je voet, ziet er niet fijn uit!

hier gaat alles prima, het lijkt wel of zwolle ook een beetje suriname is geworden, ik doe alles op mijn dooie gemak!! dat is inderdaag even wennen!
    net heerlijk gesport en nu heerlijk op de bank american next top model kijken!
    hoop snel weer van jullie te horen!
    liefs

• 13 Februari 2008 - 10:03

Fam.perloy:

Hoi Ilvo en Nadien,
    Hier een berichtje oet Brummen
    Leuk om jullie via deze site te volgen.
    Jullie hutje ziet er gezellig uit.
    Een hele belevenis ander land andere cultuur. Als jullie weer terug zijn zul je wel weer moeten wennen aan onze haastcultuur.
    Hier is alles oke.
    De mac is verleden week overvallen Mark was er gelukkig niet bij en Andy is zondag 2e geworden bij de Beekloop in Leuvenheim.
    Jongelui heel veel plezier en succes met de stage.

Groetjes Ron, Marian en de rest

• 14 Februari 2008 - 09:33

Marloes:

eej nadien en ilvo! weer hele leuke verhalen! wo nadien wat een muggenvlekken... geniet lekker van deze weken en ben al benieuwd naar jullie volgende verhaal!
    liefs

• 16 Februari 2008 - 12:28

Nicole Hesselink:

hoi nadien en ilvo,

zo te lezen hebben jullie het naar jullie zin. Leuke fotootjes van appartementje en woow.. nare muggebulten joh...

tot volgende verhaal...
    xxx nicole

• 16 Februari 2008 - 19:04

Gerrie:

Jullie onderkomen ziet er gezellig uit, kleurrijk.
    Is het een zgn zusterflat?

Je zou toch bijna denken dat Ilvo zit te studeren op de gang.

Veel plezier samen en werk ze.
    Gerrie

• 23 Februari 2008 - 14:04

Marjolein:

hoi hoi,

Hoe is het daar???
    Ik lees dat jullie het naar je zin hebben daar en wat een leuk huisje.Zo pakje staat je goed.. Het lijkt me wel relaxt om niet zo hard te hoeven werken daar,dat doe je wel weer als je in nederland terug bent.. Nog heel veel plezier daar.

Hele dikke kus van marjolein..
    (oud klasgenootje van nadien)

Nadien en Ilvo

Wij doen allebei de opleiding verpleegkundige en gaan nu voor 3 maanden naar suriname in een ziekenhuis stage lopen. Het Slands ziekenhuis in Paramaribo. Wij zitten daar in een guesthouse waar veel van dit soort studenten komen te wonen. We hebben een tweepersoons kamer met uiteraard een twee persoon bed. Ik (nadien) kom als het goed is op de gynocologie afdeling stage te lopen en Ilvo op de interne geneeskunde.Dit waren ook onze voorkeuren. De reis is tien uur vliegen en we vertrekken ZA 2 februari om 12.05 en komen daar om 17.35.Er is tijds verschil ik dacht zon 4 a 6 uur( weet het niet zeker. De rest volgt snel als wij zijn aangekomen in Paramaribo

Actief sinds 28 Jan. 2008