Hello, Hello - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu Hello, Hello - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu

Hello, Hello

Door: Nadien en Ilvo

Blijf op de hoogte en volg Nadien en Ilvo

29 Februari 2008 | Suriname, Paramaribo

Heey heey

Bedankt voor jullie leuke berichtjes en de foto's probeer ik zondag er weer op te zetten. Het lukt eerst niet meer bij het internet cafe. Nu zet ik even de oude erop. Foto's van onze vrije tijd.

Het is hier super lekker weer. Op stage begint het steeds leuker te worden en gezelliger. Het ijs is nu gebroken denk ik. En ik heb nieuwe stagiaires uit nederland op de afdeling wel 3 veeel he.

Vandaag hebben ilvo en ik gereserveerd om een auto te huren voor de laatste week van maart. En dan gaan wel naar Nickrie en bigipan. Wat het is weten wel nog niet maar het was de moeite waard zeiden ze, maar wel 250 km rijden. Das wat minder en dan gaan we daar ergens overnachten.
En we gaan nog een dagje naar White beach in die week. Leuk leuk leuk.

Morgen avond gaan we stappen dan komt 4- strings uit belgie in een discotheek hier. En vanavond eten we javaanse bami.... Ik ben benieuwd haha.
Verder koken we nog steeds elke dag zelf en de was hehehe huisje boompje beesjes.

Gister avond hebben we ook een film gehuurd america pie die nieuwste erg leuk. Dat kan hier gelukkig ook tv heeft niet zoveel zenders. Ik en Ilvo lopen al ver voor met onze verslagen we hebben er tijd zat voor.

Marijn fijn dat het zo goed gaat op school we zijn blij voor je. Dikke kus aan Daim. En Anneloes leuk dat je weekend zo geslaagd was.
Celine als ik nog een roze broek hier zie, want er hing er maar een dan neem ik hem voor je mee.
Shana en Ruben we missen jullie ook heel erg en de rest absoluut ook. Nog twee maanden dan zijn we er weer. We zitten hier gewoon al een maand echt lang, maar zo lijkt het niet.

Nou mensjes weer genoeg gekletst....... we komen zondag weer even kletsen. doei doei doei doei Doei en heel veel knuffels en kusjes.....:):):):):)

p.s. Iedereen uit onze klas leuk dat het zo goed gaat met iedereen en ook de stages. vind het leuk om te horen. suc6 allemaal:)

  • 01 Maart 2008 - 09:53

    Marjo:

    Leuk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben.. Nog bedankt voor je smsje nadien :)

    Tot over een paar maanden :)

    Liefs Marjo

  • 01 Maart 2008 - 17:27

    Marijn & Daim:

    Hey levensgenieters,

    Fijn weer ff wat te lezen van jullie!!! Hier gaat ook alles zn gangetje, tis vandaag zaterdag dus ik heb zo als gewoonlijk weer op de golfbaan gestaan, ging erg goed al zeg ik het zelf :D
    Daim heeft weer eens bij Fince gespeeld (de hele dag) en wou voor de verandering niet mee naar huis, pff.
    Morgen laatste dagje vrij en dan begint t gewone leven weer, heb wel weer zin om aan de slag te gaan! Maandag gelijk weer bij daim in de klas :S

    HVJ heel veel

  • 07 Maart 2008 - 20:35

    Cobi:

    hallo allebei
    wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben daar. dat meelopen in de ok lijkt me een hele ervaring en al deze ervaringen kunnen ze jullie niet meer afpakken. Ilvo we missen je wel een beetje op het werk hoor maar alles gaat hier goed dus geniet nog maar lekker.
    Ik wens jullie nog twee fijne maanden toe en ik laat zo af en toe nog wel wat van me horen.

  • 18 Maart 2008 - 16:46

    Dianne En De Rest:

    Lieve Ilvo en Nadien,

    Na al die tijd zijn we er eindelijk achtergekomen dat we jullie ook kunnen volgen via het internet in plaats van verhalen te horen.
    Wat fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en dat alles goed gaat!

    We hopen dat jullie nog een leuke en leerzame tijd daar hebben en blijven jullie volgen, nu we weten waar we dat kunnen doen!

    Hartelijke groeten en dikke zoenen van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadien en Ilvo

Wij doen allebei de opleiding verpleegkundige en gaan nu voor 3 maanden naar suriname in een ziekenhuis stage lopen. Het Slands ziekenhuis in Paramaribo. Wij zitten daar in een guesthouse waar veel van dit soort studenten komen te wonen. We hebben een tweepersoons kamer met uiteraard een twee persoon bed. Ik (nadien) kom als het goed is op de gynocologie afdeling stage te lopen en Ilvo op de interne geneeskunde.Dit waren ook onze voorkeuren. De reis is tien uur vliegen en we vertrekken ZA 2 februari om 12.05 en komen daar om 17.35.Er is tijds verschil ik dacht zon 4 a 6 uur( weet het niet zeker. De rest volgt snel als wij zijn aangekomen in Paramaribo

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 27173

Voorgaande reizen:

02 Februari 2008 - 02 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: