Een up - date - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu Een up - date - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Nadien en Ilvo uiterweerd\sieben - WaarBenJij.nu

Een up - date

Door: Nadien en Ilvo

Blijf op de hoogte en volg Nadien en Ilvo

03 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Hoi hoi iedereen,

We hebben een ontzettend leuk weekend achter de rug. Stappen was ontzetten gezellig en we hebben lekker geshopt.
Verder hebben we eigenlijk niet zoveel nieuws. Hier komen wat nieuwe foto's.....

kuzzie Nadien en Ilvo
Missssen iedereen steeds meerrr...

  • 03 Maart 2008 - 20:18

    Eva.:

    Hoi Nadien en Ilvo,
    wat fijn om te horen dat het een bijzondere ervaring is, het is natuurlijk ook uniek!!
    Pas goed op elkaar?!
    geniet ervan en doe jullie best!!
    SUCCES!

    Eva van der Teems.

  • 04 Maart 2008 - 10:51

    Marijn & Daim:

    Wat leuk om eindelijk weer wat meer foto's te zien! Vooral blijven doen!
    Ziet dr gezellig uit dat stappen, volgens mij vermaken jullie je wel :) lekkere rode wangetjes allemaal trouwens zo te zien hebben jullie ondanks de regen toch wel wat zon gezien.
    Il wat zit je haar goed zeg, graag nog meer foto's zo dat we het van alle kanten kunnen bewonderen!
    Ik ben op dit moment eigenlijk aan t werk, maar het is bijna pauze dus ik dacht ff tijd voor een klein berichtje (maak vandaag toch over uren) moet kunnen dan dacht ik zo! Starks weer naar school tot vanavond laat, nu al geen zin maar het is gelukkig erg intressant!

    HVJullie een heleboel X

  • 05 Maart 2008 - 14:10

    Maartje!:

    hey hey!

    Nou ik lees dat jullie het helemaal naar jullie zin hebben! Leuk man!
    Leuke foto's ook!
    Ziekenhuis ziet er ook heeeeel modern uit. Leuk om te zien dat het allemaal daar zo anders is!;)
    Jullie nog een super fijne tijd saapies daar! Geniet er van!
    Ik ga vrijdag mijn zorgtopper wedstrijd voortzetten Haha! Ik zal aan jullie denken!:P
    Groetjes Maartje!

  • 05 Maart 2008 - 20:34

    Andy:

    Hee Ilvo en Nadien!

    Zo te horen en te zien hebben jullie een hele leuke tijd in Suriname. Waarschijnlijk hebben jullie bij terugkomst voldoende gespreksstof voor de komende jaren en natuurlijk oneindig veel mooie herinneringen. Bijkomstigheid voor mij is dat ik door jullie verblijf in Suriname, Suriname niet meer associeer met bolletjesslikkers en negerinnen. Alhoewel dat laatste misschien wel jammer is ;).

    He nog een relaxede tijd daar!

    Groetjes,

    Andy

    En o ja. Speciaal voor Ilvo. Ik heb meester Knoef gesproken en ik moest van hem zeggen dat hij trots was dat jij Suriname hebt gevonden. Knoef zei letterlijk:'Ik weet nog dat hij Suriname op de wereldkaart kon aanwijzen, maar dat hij dan later Suriname in het echt zou kunnen vinden had ik nooit verwacht. Heeft ie een kompas gebruikt?.'
    Tja Knoef is nu ook een paar jaar ouder he ;)




  • 06 Maart 2008 - 13:26

    Anneloes:

    hey!
    ik zit op school en ik dacht ik stuur even een berichtje naar het verre familiefront!
    foto's zien er erg leuk uit, meer fotos zijn altijd welkom, krijgen we een beter beeld van hoe jullie het daar hebben. hier is alles rustig, heb al heerlijk weekend en zaterdag en zondag heb ik trainingsweekend van een toptrainer! dat wordt leuk dus!
    kom maar snel weer online! vond het wel gezellig om na een maand eventjes met jullie te kunnen kletsen!
    bel maar snel een x!
    love you
    liefs het kleine zusje

  • 10 Maart 2008 - 12:40

    Marloes:

    eeej nadien en ilvo!!
    Blij dat jullie het naar je zin hebt! zo te zien ook veel lol daar haha!! we missen jullie wel hoor!! als je terug bent gaan we maar weer eens flink stappen!! mooi dat het ook goed gaat met de verslagen. veel succes nog!!

    Liefs Marloes

  • 10 Maart 2008 - 17:05

    Debby:

    hallo daar!
    wanneer komt er weer een berichtje?? ik mis de verhalen, dus hup hup!
    oehhh de tij schiet al op..

  • 13 Maart 2008 - 13:27

    Lotte:

    Heej!!

    Leuk dat jullie het nog steeds zo naar jullie zin hebben!!
    Geniet er nog maar lekker even van!
    en ilvo, we zullen toch vast al je verhalen nog wel horen als je weer terug bent of niet?

    Liefs Lotte

  • 16 Maart 2008 - 18:09

    Gerrie:

    we hebben een zeer geslaagd zorgtopper weekend gehad, helaas heeft Maartje het niet gehaald. We hebben wel heel veel Surinamers in Rotterdam gezien.

    Het gaat jullie goed, geniet van de warmte, hier is het koud, nat en winderig. Bah.

    Groet Gerrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadien en Ilvo

Wij doen allebei de opleiding verpleegkundige en gaan nu voor 3 maanden naar suriname in een ziekenhuis stage lopen. Het Slands ziekenhuis in Paramaribo. Wij zitten daar in een guesthouse waar veel van dit soort studenten komen te wonen. We hebben een tweepersoons kamer met uiteraard een twee persoon bed. Ik (nadien) kom als het goed is op de gynocologie afdeling stage te lopen en Ilvo op de interne geneeskunde.Dit waren ook onze voorkeuren. De reis is tien uur vliegen en we vertrekken ZA 2 februari om 12.05 en komen daar om 17.35.Er is tijds verschil ik dacht zon 4 a 6 uur( weet het niet zeker. De rest volgt snel als wij zijn aangekomen in Paramaribo

Actief sinds 28 Jan. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 27171

Voorgaande reizen:

02 Februari 2008 - 02 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: